Διαδικτυακή Διαφήμιση Μέσω Παρόχων: Παροχή Δικαιωμάτων ή Εμπορικές Συναλλαγές;

Η διαφήμιση μέσω παρόχων, όπως Google και Facebook, θέτει σημαντικά φορολογικά ερωτήματα. Οι συναλλαγές αυτές θεωρούνται δικαιώματα (royalties) με παρακράτηση φόρου 20% ή εμπορικές συναλλαγές χωρίς παρακράτηση; Η απάντηση έχει σημαντικές επιπτώσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις, ειδικά με τη φορολογική νομοθεσία να επιβάλλει διαφορετικούς χειρισμούς.

 

Μην αφήνετε την επιχείρησή σας στην τύχη. Επικοινωνήστε για το θέμα αυτό με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της EPIDOSIS για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση και την αποφυγή προστίμων.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ.

Σχετικά άρθρα

Βρείτε περισσότερα άρθρα ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους

Ακολουθήστε μας

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας;

Υποστηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία σας με γνώση, κατανόηση και ένα καλά μελετημένο λογιστικό σχέδιο. Προσφέρουμε λύσεις που ακολουθούν πιστά τα λογιστικά πρότυπα, σας επιτρέπουν να εξοικονομήσετε φορολογικό χρήμα και να κάνετε αποδοτικές επενδύσεις.