Συμμετέχουμε στη FOOD EXPO 2024 09-11/03: Θα μας βρείτε Αίθουσα 02 / Περίπτερο Ε33

Ποιες είναι οι τάσεις στα website το 2022;

Τάσεις & Στατιστικά Στα Website το 2022:

Σχεδιασμός, επισκεψιμότητα και εμπειρία

 

Γνωρίζατε ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας μπορεί να είναι πιο σημαντικός από το περιεχόμενο;

Λοιπόν, το 94% των πρώτων εντυπώσεων σχετίζονται με το σχεδιασμό και οι χρήστες τείνουν να περνούν 88% περισσότερο χρόνο σε έναν ιστότοπο με οπτικοακουστικά στοιχεία. Με άλλα λόγια, η γνώση των τάσεων που λειτουργούν θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα, χρόνο και προσπάθεια.

Ακολουθούν λοιπόν τα πιο βασικά και χρήσιμα στατιστικά στοιχεία του ιστότοπου που ακολουθούν τις τάσεις στα website.

Τάσεις στα Website

Στατιστικά επισκεψιμότητας ιστότοπου

  • Όπως εξηγείται από το Search Engine Journal, όταν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι μεταξύ 26% και 40%, προφανώς είστε έτοιμοι
  • Η δημοσίευση 16 αναρτήσεων blog το μήνα αντί για 4 ή λιγότερες κάνει τους ιστότοπους της εταιρείας να έχουν 3,5 φορές περισσότερες επισκέψεις
  • Τα blogs αποτελούν το 25% όλων των ιστοσελίδων στο διαδίκτυο
  • Περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των μεμονωμένων επισκεπτών του Διαδικτύου διαβάζουν blogs
  • Το ποσοστό των χρηστών που προτιμούν μια ανάρτηση ιστολογίου περισσότερο από μια διαφήμιση όταν θέλουν να λάβουν πληροφορίες για την εταιρεία είναι 70

Στατιστικά επισκεπτών ιστότοπου

  • 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου είναι αρκετά για να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη ή να χάσετε έναν πιθανό, επειδή, για τους χρήστες, χρειάζονται τόσα για να κρίνουν τον ιστότοπό σας
  • Οι ιστότοποι που χρειάζονται πολύ χρόνο για να φορτωθούν κοστίζουν στις εταιρείες 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε χαμένες πωλήσεις
  • Εάν οι εικόνες ενός ιστότοπου αργούν να φορτωθούν, το 39% των ανθρώπων θα σταματήσουν να ασχολούνται με αυτόν
  • Σχεδόν οι μισοί από τους χρήστες (47%) αναμένουν ότι ένας μέσος ιστότοπος θα φορτώσει σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα
  • 2,6 δευτερόλεπτα είναι ο μέσος χρόνος για να προσγειωθούν τα μάτια ενός χρήστη στην περιοχή με τη μεγαλύτερη επιρροή ενός ιστότοπου και να δημιουργήσουν μια πρώτη εντύπωση
  • Οι χρήστες τείνουν να ξοδεύουν έως και 88% περισσότερο χρόνο σε έναν ιστότοπο που έχει βίντεο
  • Το 1/3 των ανθρώπων τείνουν να κάνουν μια αγορά που δεν είχαν σχεδιάσει αφού λάβουν εξατομικευμένο περιεχόμενο

Στατιστικά Σχεδίασης Ιστοσελίδων

  • Το ποσοστό αξιοπιστίας μιας ιστοσελίδας που βασίζεται στον σχεδιασμό είναι 75
  • Εάν το περιεχόμενο ή η διάταξη ενός ιστότοπου δεν είναι ελκυστικό, το 38% των ανθρώπων θα σταματήσουν να αλληλεπιδρούν μαζί του
  • Οι χρήστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 5,94 δευτερόλεπτα κοιτάζοντας την κύρια εικόνα ενός ιστότοπου
  • Οι χρήστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 5,59 δευτερόλεπτα κοιτάζοντας το γραπτό περιεχόμενο ενός ιστότοπου
  • Εάν δοθεί στους χρήστες μια χρονική περίοδος 15 λεπτών, το 67% από αυτούς θα προτιμούσε να διαβάσει από έναν ιστότοπο με καλό σχεδιασμό και όχι από μια σελίδα σχεδίου
  • Η ίδια έρευνα σχετικά με την παρουσία στο διαδίκτυο διαπίστωσε ότι το 46% των χρηστών θεωρεί τους ιστότοπους ως «αξιόπιστους» με βάση την αισθητική έλξη του ιστότοπου
  • Έρευνα ανακάλυψε ότι το 94% των αρνητικών σχολίων σχετικά με τους ιστότοπους αφορούσε το σχεδιασμό
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των εταιρειών επενδύουν στον σχεδιασμό για να αυξήσουν τις προβολές και να ξεχωρίσουν μεταξύ των ανταγωνιστών

Στατιστικά στοιχεία εμπειρίας χρήστη ιστότοπου

  • Οι δραστηριότητες των χρηστών επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την εμπειρία και ένα ανεπαρκές UX μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στα ακριβή στατιστικά της επισκεψιμότητας σας από ό,τι περιμένετε
  • Σχεδόν το 90% των χρηστών του ιστότοπου μεταβαίνουν σε ανταγωνιστές μετά από κακή εμπειρία χρήστη του ιστότοπου
  • 88% των καταναλωτών διαδικτυακού περιεχομένου τείνουν να επισκέπτονται ξανά έναν ιστότοπο μετά από μια κακή εμπειρία
  • Το 77% των λογαριασμών για τη δραστηριότητα των χρηστών πιστεύουν ότι το κακό UX είναι αδυναμία για τους πιθανούς πελάτες τους
  • Το 79% των εξωτερικών χρηστών δηλώνουν ότι δεν θα αλληλεπιδράσουν με περιεχόμενο που δεν φορτώνεται γρήγορα ή δεν εμφανίζεται καλά στη συσκευή τους.

Στατιστικά προγράμματος περιήγησης ιστότοπου

  • Το 2020, το Google Chrome ήταν η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης με 69,31% της συνολικής χρήσης του προγράμματος περιήγησης, ακολουθούμενο από τον Edge με 8,12%, τον Firefox με 7,38%, τον Internet Explorer με 5,05% και το Safari με 3,74%
  • Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς του Desktop Browser, το Google Chrome είναι το προβάδισμα με 65,96%, ακολουθούμενο από το Safari με 10,43%, τον Firefox με 8,39%, τον Edge με 7,43% και τον Opera με 2,59%
  • Στις κινητές συσκευές, το Google Chrome είναι –και πάλι– το πιο χρησιμοποιημένο πρόγραμμα περιήγησης με ποσοστό 67,76, ακολουθούμενο από το Safari με 16,20 και το Samsung Browser με 2,46
  • Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης για το 2022;Για τρία συνεχόμενα χρόνια, η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης είναι το Google Chrome.

Στατιστικά ιστότοπου για κινητά

  • Οι φορητές συσκευές είναι πιο εύκολο να μεταφερθούν, συνήθως πιο προσβάσιμες και πιο γρήγορα να βρεθούν ή να φορτιστούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής κίνησης πραγματοποιείται σε κινητές συσκευές. Έτσι, το να έχετε μια καλή σχεδίαση για κινητά για τον ιστότοπό σας έχει γίνει πιο κρίσιμο από το 2017 και το κινητό έχει γίνει η σκάλα για ευχάριστες μετρήσεις επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο.
  • Το 74% των χρηστών που είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο εάν είναι φιλικός προς κινητά
  • Το 57% των ανθρώπων δηλώνουν ότι δεν θα προτείνουν έναν επιχειρηματικό ιστότοπο με κακή σχεδίαση σε κινητά
  • Το 85% των ανθρώπων δηλώνουν ότι ο ιστότοπος μιας εταιρείας για κινητά θα πρέπει να είναι τουλάχιστον εξίσου καλός με την έκδοση για υπολογιστές.
  • Από το δεύτερο τρίμηνο του 2018, το 63% των ατόμων προτιμούσε να χρησιμοποιεί φορητές συσκευές αντί υπολογιστών
  • Το 2017, το 52,64% της παγκόσμιας πηγής επισκεψιμότητας οργανικής αναζήτησης ήταν επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές
  • Το 50% του συνόλου των εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο των Η.Π.Α. προέρχεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητού τηλεφώνου
  • Σύμφωνα με την Αναφορά επισκεψιμότητας της Google, το 61% των χρηστών δεν θα επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο εάν αντιμετώπιζαν προβλήματα πρόσβασης σε αυτόν από κινητά και το 40% από αυτούς θα μεταβαίνουν σε έναν ανταγωνιστή
  • Σε σύγκριση με τα ποσοστά μετατροπών για επιτραπέζιους υπολογιστές, τα ποσοστά μετατροπής smartphone είναι 64% υψηλότερα
  • Μεταξύ των χρηστών που αναζητούν μια επιχείρηση μέσω κινητού, το 88% είτε καλεί είτε πηγαίνει σε αυτήν την επιχείρηση εντός 24 ωρών
  • Τι ποσοστό των επισκεπτών εκτιμά το εξατομικευμένο περιεχόμενο; Το 34% των ατόμων, που σημαίνει ότι 1 στα 3 άτομα δηλώνουν ότι είναι πιθανό να κάνουν μια απρογραμμάτιστη αγορά αφού λάβουν ένα εξατομικευμένο κομμάτι περιεχομένου

 

Επόμενο βήμα

Η νέα ομάδα της EPIDOSIS+ αποτελείται από Developers, Marketeers & Social Media Experts με πολυετή εμπειρία στην κατασκευή και προώθηση online εφαρμογών. Στην ανανεωμένη σελίδα μας θα βρείτε περισσότερες από 559 δυναμικές επιλογές που θα εξελίξουν το εταιρικό σας προφίλ και θα ενισχύσουν την απήχηση σας στο διαδίκτυο.

Επικοινωνήστε μαζί μας στα γραφεία μας στη Θεσσαλονίκη στο τηλέφωνο 2310 477725 & στα γραφεία μας στην Αθήνα στο τηλέφωνο +30 2102206611 ή κλείστε ραντεβού παρακάτω για μια πρώτη ανάλυση των ψηφιακών επιχειρηματικών σας ενεργειών.

 

Κοινοποίηση σε

Περισσότερα

Accounting

10 Q&A για τις Βουλγαρικές Εταιρίες

1. Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα μίας Βουλγαρικής έναντι μίας Ελληνικής Εταιρείας; Μία βουλγαρική εταιρεία εξασφαλίζει στον μέτοχο το 90%  των καθαρών κερδών να διανεμηθεί ως

Accounting

Ανάπτυξη στην Πράξη // Οne to One 30′

Η EPIDOSIS είναι μια εταιρία παροχής εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών που υποστηρίζει με ολοκληρωμένο τρόπο την σταθερότητα και την ανάπτυξη της κάθε επιχείρησης στους παρακάτω τομείς: