Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε την απόλυτη 360ο υποστήριξη του #PoweredbyEPIDOSIS

PoweredbyEpidosis_a9ec245c973849511e5daa1166d0290e

Νέο Επιχειρείν

Η ζήτηση για τη δημιουργία e-shops από τους μικρούς δεκαπλασιάστηκε μετά την εκδήλωση της πανδημίας Covid-19 και την καραντίνα, όπως επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της «NetSteps SA», εταιρείας ανάπτυξης έργων ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ, μεταφέροντας την εμπειρία του.

Ωστόσο, προσθέτει, συχνά οι μικροί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν ότι δεν αρκεί να δημιουργήσεις ένα site στο Ίντερνετ για να πουλήσεις, αλλά απαιτούνται σημαντικές δαπάνες σε μάρκετινγκ και άλλες διαδικασίες, ώστε …«να μη σε φάνε οι καρχαρίες».

Με άλλα λόγια, οι μικροί επιχειρηματίες συχνά δεν έχουν εικόνα του τι απαιτείται για να πετύχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν έχουν αντιληφθεί το μέγεθος της απαιτούμενης επένδυσης και, επειδή δεν έχουν εξοικείωση με το αντικείμενο, δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορείς να πουλήσεις φτιάχνοντας ένα eShop με πολύ μικρό κόστος, τάξης μεγέθους των 500 ευρώ.

«Χρειάζεται να γίνει αντιληπτό ότι η έννοια του “ebusiness” (ηλεκτρονικού επιχειρείν) δεν είναι ταυτόσημη με το “κάνω ένα eShop” και ότι το “φτιάξε μου ένα eShop” δεν είναι το ίδιο με το “φτιάξε μου ένα site”. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που φτιάχνεται με χαμηλό κόστος, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά -υπάρχουν θέματα ασφάλειας, λειτουργικότητας, ταχύτητας, εμπειρίας χρήστη.

Για να πετύχει ένα eShop απαιτείται συνεχές development (ανάπτυξη), ώστε να βελτιώνεται διαρκώς, για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών του. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει προχωρήσει πλέον πάρα πολύ, οι καταναλωτές επισκέπτονται πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλών προδιαγραφών και είναι πλέον πολύ απαιτητικοί. Ηλεκτρονικό κατάστημα σημαίνει συγκεκριμένες διαδικασίες, εξυπηρέτηση πελατών, ποιοτικές φωτογραφίες, μάρκετινγκ και διαφήμιση, συμμόρφωση με την εκάστοτε νομοθεσία», εξηγεί.

Στους μικρούς επιχειρηματίες, που δεν έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν τα απαιτούμενα χρήματα σε ένα eShop – που πολλές φορές φτάνουν σε αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών μάρκετινγκ και διαφήμισης- προτείνει ως ασφαλέστερη λύση την εγγραφή τους σε marketplaces (ηλεκτρονικές αγορές/πλατφόρμες), όπως η skroutz.gr ή η amazon.com. Έτσι, λέει, μπορούν να δημιουργήσουν με μεγαλύτερη ασφάλεια μια εικόνα στον ψηφιακό κόσμο, ανεβάζοντας στις πλατφόρμες αυτές κάποια από τα προϊόντα τους.

«Το κόστος της επένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα ανεβαίνει συνέχεια και εκτιμώ ότι στο τέλος θα επιβιώσουν μόνο τα ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλών προδιαγραφών και οι μικροί θα μπορούν να πουλάνε τα προϊόντα τους μεσω marketplaces», εκτιμά.

Αξιολογώντας υποψήφιους συνεργάτες

Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να επενδύσει τα απαιτούμενα χρήματα, για να δημιουργήσει ένα «σωστό» eShop, πόσο σίγουρος μπορεί να αισθάνεται ότι η επένδυσή του αυτή θα αποδώσει;

«Φυσικά σε κάθε επένδυση πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της αποτυχίας. Ωστόσο, αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι μια αποτυχία, που δεν οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων, ούτε σε άλλους παράγοντες, αλλά στην επιλογή λάθος συνεργατών.

Μπορεί κάποιος να επενδύσει σε ένα eshop, αλλά να αποτύχει εξαιτίας κακών συνεργασιών. Θεωρώ λοιπόν πολύ σημαντικό ο κάθε ενδιαφερόμενος να αξιολογεί πάρα πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες του. Να διασφαλίζει ότι υπάρχει η τεχνογνωσία, να ζητά πληροφορίες για το τι έχει πετύχει η εταιρεία με την οποία θέλει να συνεργαστεί, ποιοι είναι οι πελάτες της, αν έχει λάβει διακρίσεις, και επίσης να υπάρχει χημεία μεταξύ του επιχειρηματία και της εταιρείας που θα αναπτύξει το eShop του» λέει.

Προσθέτει πως αυξημένες είναι -μετά την εκδήλωση της πανδημίας- και οι κρούσεις προς τη NetSteps από μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου, οι οποίοι ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις online δυνατότητές τους. «Έχουν διπλασιαστεί τα αιτήματα από μεγάλους πελάτες μας, οι οποίοι θέλουν να επενδύσουν χρήματα στην επέκταση των ήδη υφιστάμενων eShops τους και στο πιο δυναμικό πέρασμα από τον offline στον online κόσμο», σημειώνει ο Γιάννης Καραλής κι εκτιμά ότι το μέγεθος των αλυσίδων φυσικών καταστημάτων πιθανότατα θα μικρύνει και η διαδικτυακή παρουσία θα αυξηθεί.

Σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019, η επισκεψιμότητα του e-shop τον Μάρτιο ήταν αυξημένη κατά 152%, τον Απρίλιο κατά 289% και τον Μάιο κατά 108%. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 126% (Μάρτιος), 461% (Απρίλιος) και 124% (Μάιος) αντίστοιχα και ο τζίρος κατά 210%, 516% και 121% στους τρεις μήνες.

Από την αρχή του καλοκαιριού η κατάσταση άρχισε να ισορροπεί με μικρότερα ποσοστά αύξησης τζίρου (κατά 20% τον Ιούνιο και 66% τον Ιούλιο)» εξηγεί και προσθέτει ότι μια πρόσθετη καινοτομία της εταιρείας ήταν ότι τη Μεγάλη Εβδομάδα, όταν λόγω Πάσχα κάποιες εταιρείες courier «μπλόκαραν», τα μέλη της οικογένειας αποφάσισαν να παραδίδουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με δικά τους μέσα…

Ψώνια με βιντεοκλήση και καραντίνα-πάρτι

Με αφορμή το lockdown, επισημαίνει ο Κύρος Βογιατζόγλου, πολλοί κατάλαβαν ότι «το οnline δεν είναι και on the side (δεν πρέπει να αφήνεται στην άκρη). Μάλιστα, μέσω των eShops προέκυψαν καινοτομίες όπως το live shopping (αγορές με βιντεοκλήση), κάτι που εταιρεία-πελάτης μας άρχισε να κάνει μέσα στην καραντίνα ή τα on-line πάρτι, με την αποστολή στον εορτάζοντα ή την εορτάζουσα ενός κουτιού-έκπληξη, το οποίο ανοιγόταν ενώπιον φίλων και συγγενών σε ένα πάρτι μέσω τηλεδιάσκεψης.

Γίναμε γενικά όλοι πιο εφευρετικοί και σίγουρα υπάρχει μεγάλη κινητικότητα για νέα eShops, αλλά πρέπει όλοι να έχουν κατά νου πως το e-commerce δεν είναι τόσο απλό, δεν ανοίγεις απλά ένα κατάστημα και πουλάει» λέει χαρακτηριστικά ο Κύρος, σημειώνοντας ότι αφενός θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί πολύ για να πετύχεις και αφετέρου να βρεις τις σωστές ισορροπίες, είτε αυτές αφορούν τη διαχείριση της αποθήκης/στοκ, είτε τις εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας, είτε ακόμα και τους λεπτούς χειρισμούς που χρειάζονται στη διαφήμιση.

«Έπρεπε να χτενίσουμε τα πάντα. Πώς να διαφημίσεις ποδήλατα ή πατίνια, που συνήθως τα διαφημίζεις την Άνοιξη, όταν υπάρχουν περιορισμοί στην κυκλοφορία; Πώς να διαφημιστεί μια εταιρεία που πουλάει είδη πάρτι, όταν απαγορεύονται οι συναθροίσεις πολλών ατόμων;» περιγράφει ο Κύρος Βογιατζόγλου.

Ανοίγοντας κατάστημα στη …μέση του Ειρηνικού

Σε κάποια e-shops είδαμε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 600%-800% μέσα σε λίγες ημέρες» επισημαίνει ο Πάνος Βούλγαρης.

Ερωτηθείς πώς βλέπει να εξελίσσεται η αγορά από εδώ και πέρα, σημειώνει ότι οι αλλαγές σχετίζονται με δύο διαφορετικούς πυλώνες:

Ο ένας είναι οι καταναλωτές, που στη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκαν με τις ηλεκτρονικές αγορές κατ΄ανάγκη και δεν αποκλείεται να διατηρήσουν τις νέες καταναλωτικές τους συνήθειες.

Ο δεύτερος είναι οι ίδιοι οι έμποροι. Κάποιοι ήταν έτοιμοι ήδη από πριν να περάσουν στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλοι είχαν μείνει πίσω, δεν είχαν αντιληφθεί ότι δεν αρκεί το φυσικό κατάστημα.

Πλέον όλοι έχουν κάνει κινήσεις. Το ερώτημα, λέει, είναι αν πρόκειται για κινήσεις πανικού ή για επιλογές με διάρκεια και οργανωμένες με ένα πλάνο.

«Όταν ανοίγεις ένα e-shop είναι σαν να ανοίγεις ένα κατάστημα στη μέση του Ειρηνικού. Υπάρχει, αλλά κανείς δεν το ξέρει ότι υπάρχει, αν δεν το κάνεις εσύ γνωστό. Άρα, δεν αρκεί να το δημιουργήσεις, χρειάζεται να κάνεις όλες τις σωστές κινήσεις», καταλήγει ο Πάνος Βούλγαρης.

Източник: sofokleousin.gr

 

#PoweredbyEPIDOSIS – Η απόλυτη 360ο Подкрепа само от EPIDOSIS

EPIDOSIS работи през последните 30 години в Гърция, Кипър, България и Полша, като повече от 30 години предоставя персонализирани услуги в областта на данъчното планиране с подчертан консултантски характер. Широката ни ангажираност на тези пазари ни е дала несравним опит и необходимите знания, за да ви помогнем да реализирате бизнес начинанието си с възможно най-голям успех.

Всяко дружество, което получава счетоводна и данъчна подкрепа от EPIDOSIS, е обхванато във всички области на бизнес спектъра. Като се започне от правна и преводаческа подкрепа, продължи се с търсене на включване в субсидирани програми и финансиране и се стигне до стратегическо популяризиране и подкрепа за бизнес развитие на компанията.

Epidosis Provided Services

Сътрудничеството с EPIDOSIS ще ви "посвети" в абсолютната 360ο подкрепа от една компания. Това е, което наричаме #PoweredbyEPIDOSIS и ни отличава от всичко, което сте познавали досега в областта на бизнес консултирането.

– Εξατομικευμένος φοροσχεδιασμός

Ο λογιστικός σχεδιασμός και ο έλεγχος αυτού είναι διαδικασίες απαραίτητες ώστε αφενός να αποφεύγονται οι φορολογικοί κίνδυνοι και αφετέρου να λαμβάνεται η μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια πάντα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας κάθε χώρας. Ο σωστός φοροσχεδιασμός θωρακίζει το σύνολο της επιχείρησης σας λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες και τις ιδιαίτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο εκάστοτε περιβάλλον που αυτή δραστηριοποιείται.

- Пълна данъчна и банкова поддръжка

Η εταιρία EPIDOSIS σας παρέχει υπηρεσίες Φορολογικής και Λογιστικής Υποστήριξης αλλά και έναν ολοκληρωμένο φοροσχεδιασμό που θα αγκαλιάσει κάθε πτυχή της επιχείρησης σας. Συγχρόνως είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματία στο  άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών όψεως σε Ελληνικές τράπεζες και του εξωτερικού.

– Μισθοδοτική κάλυψη και υποστήριξη  

Παρακολούθηση των ασφαλιστικών εισφορών και υποχρεώσεων του διαχειριστή καθώς και των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού, τη μισθοδοσία και πραγματοποίηση όλων των απαραίτητων υποβολών αναφορικά με αυτήν τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση.

– Εφαρμογή Ηλεκτρονικής τιμολόγησης  EPSILON Smart 

Неразделна част от счетоводната поддръжка на дружеството е инсталирането на приложение за електронно фактуриране, тъй като от 20 юли 2020 г. всички предприятия са задължени да предават данните от всички свои счетоводни документи в платформата MyDATA на гръцкия орган по приходите.

В тази платформа се съхраняват електронните данъчни книги (е-книги), които трябва да са в съответствие с декларациите за данъка върху доходите на дружеството (E3), ДДС и други данъци и такси.

EPIDOSIS, като официален счетоводен партньор на EPSILON NET може да предостави на всеки фрийлансър и на малкия и средния бизнес решението EPSILON Smart, най-доброто приложение за електронно фактуриране, за да започне лесно, бързо и надеждно прехода към електронно счетоводство и електронно фактуриране.

Δωρεάν Tax Training Seminar

При всяко ново партньорство EPIDOSIS организира индивидуален данъчен семинар от името на клиента. Това се отнася до правилното издаване на документите на дружеството и неговото счетоводно управление. Обучението се провежда в началото на дейността на компанията и може да бъде повторено, ако е необходимо. Тя се отнася до общото управление, докато конкретни въпроси се изясняват по всяко време.

Интегрирана правна поддръжка

Правният отдел на нашата компания, в който работят опитни юристи, освен юридическото учредяване на вашата компания, се ангажира с изготвянето на всички търговски договори и други правни въпроси, които ще възникнат по време на дейността на вашата компания. Освен това EPIDOSIS може да защити интересите ви във всяка сделка с потенциални партньори и да се погрижи за сигурността ви по въпроси като регистрация на търговска марка.

Αναζήτηση ένταξης σε επιδοτούμενα προγράμματα

Η EPIDOSIS με την εκκίνηση της συνεργασίας θα αναλάβει την αναζήτηση ένταξής σε οποιαδήποτε χρηματοδοτικά και επιδοτούμενα προγράμματα όπως:

  • ΤΕΠΙΧ
  • Προγράμματα ΕΣΠΑ
  • Προγράμματα Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016

Marketing & Бизнес Развитие Support

Консултативният отдел на EPIDOSIS с помощта на специализиран персонал може да изготви за вас цялостна πρόταση marketing και branding mentoring αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη εταιρικών ιστοσελίδων, e-shop ακόμα και τη στρατηγική προώθησης στο web και τα social media  καθώς και την ανάπτυξη διαφημιστικού υλικού και video.

Κάθε έργο επιβλέπεται από εμάς έχοντας διαρκή επαφή με την ομάδα υλοποίησης προκειμένου να εξασφαλίσει το ιδανικό αποτέλεσμα και την απόλυτη επιτυχία της προωθητικής καμπάνιας.

Παράλληλα, θα σας παρέχει τακτικά reports προόδου, αλλά και training sessions, μέσα από τα οποία θα μπορείτε να εμπλουτίσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας σχετικά με τη διαχείριση των λογαριασμών σας social media.

Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών εταιριών e-shop

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να προσφέρει μια σειρά από επιλογές με σημαντικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη μιας ευέλικτης και ανταγωνιστικής ηλεκτρονικής επιχείρησης, καταρρίπτοντας τα οικονομικά σύνορα και ξεπερνώντας τα «στεγανά» μιας τοπικής εταιρίας. Ενδεικτικά δείτε παρακάτω τις εναλλακτικές που μπορούν να προκύψουν εντός των χωρών της ενωμένης Ευρώπης:

Ι. Drop shipping: H νέα τάση των e-shops

Βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι εκμηδενίζει, σχεδόν, το απαιτούμενο κεφάλαιο έναρξης, καθώς απαλλάσσει το e-shop από την ανάγκη προαγοράς (stock) και αποθήκευσης των προϊόντων. Η όλη διαδικασία έχει κοινά στοιχεία με τις τριγωνικές συναλλαγές, όπως τις γνωρίζουμε. Το e-shop λαμβάνει την παραγγελία από τον πελάτη από τον οποίο εισπράττει την αξία της λιανικής πώλησης, πληρώνει την αξία της χονδρικής στον χονδρέμπορο και αυτό αποστέλλει απευθείας το προϊόν στον τελικό πελάτη.

ΙΙ. Ίδρυση – Σύσταση εταιρείας στην Βουλγαρία, Κύπρο ή Πολωνία

Μέσα σε ελάχιστες ημέρες μπορείτε να αποκτήσετε ΑΦΜ και εταιρικούς τραπεζικούς λογαριασμούς όψεως, ενώ η πλήρης ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί σε 10-15 εργάσιμες ημέρες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σας θα εισαχθεί στο σύστημα VIES και θα αποκτήσει ευρωπαϊκό ΑΦΜ και τελωνειακό αριθμό EORI το οποίο αφορά διεθνείς συναλλαγές με τρίτες χώρες.

III. Υποκατάστημα αλλοδαπής με έδρα μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα

Установяването на клон в Гърция е изключително проста и кратка процедура, за да се възползвате от всички данъчни облекчения, предлагани от системата на отделните европейски държави, без да прекъсвате стопанската си дейност в Гърция.

IV. Ready Made Companies (RMC)

RMC са лесно достъпни дружества с номер по ДДС, напълно интегрирани в системата VIES. Те ви позволяват да получите готово дружество с пълна данъчна и осигурителна информация и всички необходими сертификати само за един ден.

PoweredbyEpidosis2

Η παρούσα ανάρτηση έχει αμιγώς ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελεί μέρος εξειδικευμένης παροχής συμβουλών. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ευέλικτες μορφές ίδρυσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με την έμπειρη ομάδα της EPIDOSIS στο 2310 477725 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ТУК για να κλείσουμε ένα δωρεάν ραντεβού και να συζητήσουμε για τον Εξατομικευμένο Φοροσχεδιασμό και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Оставете коментар

Трябва да сте влезли в системата, за да публикувате коментар.
предпочитания за поверителност
Когато посещавате нашия уебсайт, браузърът ви може да съхранява информация за различни услуги, обикновено под формата на бисквитки. Тук можете да промените настройките си за поверителност. Моля, имайте предвид, че блокирането на някои бисквитки може да доведе до ограничаване на функционалността на уебсайта.