Συμμετέχουμε στη FOOD EXPO 2024 09-11/03: Θα μας βρείτε Αίθουσα 02 / Περίπτερο Ε33

Τελικά… Εμφανίζομαι ή όχι στις αναζητήσεις Google;

Εμφανίζομαι ή όχι στις αναζητήσεις Google

  • Γνωρίζατε ότι…

Σύμφωνα με το Εθνικό Μητρώο Ονομάτων Internet στην Ελλάδα με domain που καταλήγουν σε .gr ( https://grweb.ics.forth.gr/public/ ) οι ενεργές καταχωρήσεις έχουν ξεπεράσει τις 500.000. Όσον αφορά τον παγκόσμιο ιστό τα ενεργά domain ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο ενώ οι επεκτάσεις .com είναι στην πρώτη θέση των επιλογών με 132 εκατομμύρια ονόματα χώρου δεσμευμένα. O αριθμός των σελίδων που εμπλουτίζουν τα ενεργά domain έχει ξεπεράσει τα 14,3 τρισεκατομμύρια ενώ μόνο 48 δισεκατομμύρια εμφανίζονται στις αναζητήσεις της Google.

Επομένως θα λέγαμε ότι περίπου 1 στις 300 σελίδες παγκοσμίως ενδιαφέρεται να εμφανιστεί στις αναζητήσεις της Google, πράγμα το οποίο δημιουργεί κάποιες αμφιβολίες σχετικά με τα νούμερα πωλήσεων.

  • Γνωρίζατε ότι όλες οι ιστοσελίδες έχουν Sitemap;

Sitemap, εμφανίζομαι στις αναζητήσεις Google

Sitemap είναι ένα αρχείο που περιλαμβάνει όλες τις σελίδες (URLS) ενός ιστότοπου (Website) και χρησιμεύει στην ενημέρωση της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης για την οργάνωση του περιεχομένου του. Έτσι με απλά λόγια, έχοντας ένα σωστά δομημένο Sitemap.XML αρχείο η Google θα μας κατατάξει υψηλότερα.

Το σωστά δομημένο Sitemap, μπορεί να βελτιώσει αισθητά την ανιχνευσιμότητα του Website σας, να εξασφαλίσει ότι οι σελίδες σας δεν παραβλέπονται από τις μηχανές αναζήτησης της Google αλλά και να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης στην γρήγορη “ανακάλυψη” του περιεχομένου του Website μας. Τα αποτελέσματα των αναζητήσεών μας χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, τις Διαφημίσεις (Google Ads) και τα οργανικά αποτελέσματα (SEO).

  • Τι είναι SEO… Τι είναι Google Ads…;

SEO, εμφανίζομαι στις αναζητήσεις Google

Το SEO είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των εργασιών που είναι απαραίτητες για να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, για τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Το Google Ads είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους διαφήμισης online, καθώς προβάλλει την εταιρεία μας την πιο κρίσιμη στιγμή: Τη στιγμή που ο καταναλωτής ψάχνει αυτό που παρέχουμε. Γι’ αυτό λέγεται στοχευμένη διαφήμιση.

  • Πώς να ελέγξεις την κατάταξη σου στην Google.

Το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να πληκτρολογήσετε έπειτα από την διεύθυνση του Website σας το (/sitemap.xml) για παράδειγμα: (epidosis.gr/sitemap.xml). Εάν δεν έχει καταχωρηθεί αρχείο του Website σας στην Google τότε δεν θα εμφανίζει αποτελέσματα ή τα αποτελέσματα θα είναι σε μορφή μη αναγνώσιμου κειμένου.

Σαν δεύτερο βήμα θα μπορούσατε στον παρακάτω σύνδεσμο να εισαγάγετε τη διεύθυνση του Website σας και να ενημερωθείτε στο πώς βλέπει η Google τον ιστότοπο σας, με βάση 14 βασικά χαρακτηριστικά, η Google θα σας δώσει σχόλια και πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά το Website σας είναι βελτιστοποιημένο για αναζήτηση.

Google SEO Checker

  • Για μία οργανωμένη λύση…!

Οι τεχνικές μας ενέργειες θα βοηθήσουν την εγκατάσταση σας να ανεβεί υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Η διαδικασία βελτιστοποίησης περιλαμβάνει τόσο την τεχνική δημιουργία ενός ευανάγνωστου sitemap.XML αρχείου όσο και τη σωστή επιλογή των κατάλληλων Keyword για τον κάθε σύνδεσμο ξεχωριστά. Όσο υψηλότερα εμφανίζονται οι επιμέρους σελίδες της εγκατάστασης σας τόσο περισσότεροι επισκέπτες θα συνδέονται σε αυτή.

Επικοινωνήστε μαζί μας στα γραφεία μας στη Θεσσαλονίκη στο τηλέφωνο +30 2310 477725 & στα γραφεία μας στην Αθήνα στο τηλέφωνο +30 210 681 0690 ή κλείστε ραντεβού παρακάτω για μια πρώτη ανάλυση των ψηφιακών επιχειρηματικών σας ενεργειών.

Κοινοποίηση σε

Περισσότερα

Uncategorized

5 Λόγοι για να Ιδρύσετε / Επεκτείνετε την Επιχείρησή σας στo Εξωτερικό

1. Εξατομικευμένος Φοροσχεδιασμός βασισμένος στη συνδυαστική Φορολογική Νομοθεσία  Ελλάδας  Κύπρου  Βουλγαρίας  Συγκριτικά με το μέσο όρο της φορολόγησης εταιρειών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ευνοϊκός φορολογικός συντελεστής

Accounting

Τομείς Ειδίκευσης

ΕΜΠΟΡΙΚΟ/ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ  (ενδεικτικά συμβάσεις στα πλαίσια της εμπορικής διαχείρισης ήτοι π.χ. συμβάσεις συνεργασίας με πελάτες, παραγγελίες, προσφορές, περιεχόμενο παραστατικών, ΓΟΣ, συμβάσεις πιστώσεων/εκχωρήσεων, επαγγελματικές μισθώσεις, χρηματοδοτική